П`ятниця, 26.04.2024, 10:37Вітаю Вас Гость | RSS
Школярик
Цветы и сердечки картинки                 Цветы и сердечки картинки
» Меню сайту

» Категорії розділу
Новини [9]
Досвід роботи [3]



» Новини

» Фотозвіт

РМО №3 (січень 2016)


IMG_2125

IMG_2125


» Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 42

» Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Головна » Статті » Новини

Про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів

29 січня 2014 року за підписом заступника Міністра освіти і науки Бориса Жебровського надіслано інструктивно-методичні матеріали керівникам регіональних управлінь освіти  і науки, ректорам (директорам) інститутів післядипломної педагогічної освіти, директорам шкіл про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів (лист МОН від 28.01.2014 № 1/9-74). 

Нагадуємо, що оцінювання знань, умінь і навичок учнів 1-4 класів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».  

Звертаємо увагу на те, що оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально: у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової; у 2­-4 класах з предметів: «Сходинки до інформатики», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура».

При оцінюванні знань, вмінь і навичок учнів 2 класу (І семестр) за рішенням педагогічної ради замість балів використовуються словесні (вербальні) оцінки.

Категорія: Новини | Додав: tarasova-t (06.02.2014)
Переглядів: 612 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
» Вхід на сайт


» Посилання

Педагогічна преса
 

мій  сайт




«Методичний портал»

widget @ surfing-waves.com





Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz