29
січня 2014 року за підписом заступника Міністра освіти і науки Бориса
Жебровського надіслано інструктивно-методичні матеріали керівникам
регіональних управлінь освіти і науки, ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти, директорам шкіл про особливості
оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх
навчальних закладів (лист МОН від 28.01.2014 № 1/9-74).
Нагадуємо,
що оцінювання знань, умінь і навичок учнів 1-4 класів здійснюється
відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 21.08.2013 № 1222
«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень
учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».
Звертаємо
увагу на те, що оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється
вербально: у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової; у 2-4
класах з предметів: «Сходинки до інформатики», «Музичне мистецтво»,
«Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи
здоров’я», «Фізична культура».
При
оцінюванні знань, вмінь і навичок учнів 2 класу (І семестр) за рішенням
педагогічної ради замість балів використовуються словесні (вербальні)
оцінки.