П`ятниця, 03.05.2024, 09:28Вітаю Вас Гость | RSS
Школярик
Цветы и сердечки картинки                 Цветы и сердечки картинки
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Test category » Test forum » Розвиток креативного мислення першокласників засобами інтера (онлайн - спілкування)
Розвиток креативного мислення першокласників засобами інтера
tarasova-tДата: Четвер, 03.04.2014, 22:55 | Повідомлення # 1
Рядовой
Група: Администраторы
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
happy
Прикріплення: ______.docx (17.3 Kb)
 
tarasova-tДата: Четвер, 03.04.2014, 22:58 | Повідомлення # 2
Рядовой
Група: Администраторы
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Христофорівська СЗШ  І  -ІІІ ступенів


БілаВ.М.
Прикріплення: 1613548.docx (19.9 Kb)
 
Rishko_NataliyaДата: П`ятниця, 04.04.2014, 20:26 | Повідомлення # 3
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Креативне мисленнядитини є сприятливим інтегруючим чинником її соціалізації, оскільки соціальна
діяльність дитини, яка є вирішально-визначальною під час її соціального
дорослішання, в своїй основі має творчий характер. Під час засвоєння досвіду
суспільного життя дитина переживає кожний етап цього процесу як суб'єктивне
відкриття та створення власного соціального простору
Основна мета школиполягає у формуванні в учнів вмінь керувати процесами творчості: фантазуванням,
розумінням закономірностей, розв'язанням складних проблемних ситуацій.
Для успішого розвитку креативного мислення  першокласників  є створення потрібної атмосфери, яка спонукає дитину до творчості.     Але, кажучи прозовнішні умови, що сприяють створенню креативної атмосфери заняття, не можна
забувати про його зміст, оскільки це головне, що повинне спонукати дитину до
творчості. Це може бути незвичайний поворот сюжету, елементи новизни, сумісне
емоційне переживання і
т.д.                                           
                       Роботу
з учнями по активізації пізнавальних інтересів треба будувати на уроках в такій
послідовності: ЦІКАВО – ЗНАЮ – ВМІЮ
                                                                                                            Треба
намагатися зробити навчання не простішим, а зрозумілішим. Дитині має бути
зрозумілою мета завдання. І тоді вона зможе з інтересом виконувати дуже багато
нецікавої, але потрібної роботи.                                                          Одним зі шляхіврозв'язання проблеми підвищення пізнавальної активності та розвитку креативних
здібностей є застосування в навчальному процесі творчих ігор і вправ, бо
емоційне забарвлення останніх сприяє глибокому й міцному засвоєнню матеріалу,
розвитку особистості кожного школяра. Навіть звичайні буденні вправи можна
перетворити на такі, що спонукають до творчого мислення.

  
 
Оленка1971Дата: П`ятниця, 04.04.2014, 22:29 | Повідомлення # 4
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
В умовах постійно зростаючого обсягу інформації,навчального матеріалу, що має засвоїти дитина, виникає потреба шукати шляхи
ефективного навчання, приховані резерви розумової активності.Сучасність вимагає нестандартногобачення проблеми, пошуку дійових
 нешаблонних рішень, кількох варіантіврозв'язання запропонованої задачі, розглядання відомого з нових позицій. Така творча діяльність дитини забезпечуєтьсяспецифічними здібностями, які називають креативністю. Вона полягає в умінні
висувати неординарні і ідеї, уникати в мисленні традиційних схем.Здатність до креативності у молодших школярів єнеймовірно високою.Зрозуміло, що здатність дитини дотворчості, поєднана з високим інтелектуальним рівнем, це виняток, рідкісне
явище у звичайному класі. Проте потенційна творчість притаманна кожній дитині.
Завдання учителя – створювати умови, за яких схильність дітей до нового,
нестандартного, бажання самостійно вирішувати поставлені задачі можуть дістати
розвиткуДля  розвикукреативного мислення пропоную учнямпрактичні вправи, ігри та завдання, головна мета яких-розвиток творчої уяви,
фантазії, концентрації уваги.1. Придумай, якнайбільше способіввикористання каблучки, цвяха…2. Намалюй символи до слів:Гроші ------ $     Сім 'я-----?      Пісня-----?Мандрівка----?     Сила------?     Любов----?3. "Що у газеті?"Дітизаздалегідь готують дома предмети незвичайної форми та загортають у декілька
газет. Учню пропонують відгадати що в газеті навмання.4. "Чорна шухляда"За описом визначити, щознаходиться в чорній шухляді.5. "Дивна закарлючка"Учитель креслить закарлючку.Учневі потрібно з неї утворити який-небудь предмет, домальовуючи малюнок.9. "Конверт життєвих колізій"Мої секрети" а) як навчити братика кашу їсти;б) як сказати мамі, що розбиввазу;в) як не сплутати шкарпетки;10. "Хто більше?" За певний час хто більше складеслів, використовуючи букви слова телевізор(зір, літо, зорі, віз, лев…)11. "Реклама продукту"Дається предмет, який требапрорекламувати.12. Продовж речення "Якбипосуд розмовляв…"13. "Фантастичнааналогія" - казка на новий лада) Придумати казку, як ЧервонаШапочка потоваришувала з Вовком.б) Склади казку, використовуючивсі слова: дівчина, зайчик, очі, ліс, кухлик, квітка.Отже, розмаїття матеріалу,застосування в межах однієї навчальної дисципліни не тільки специфічних для неї
завдань, а і задач, які побудовані на матеріалі інших дисциплін, - ще один
чинник розвитку розумових здібностей учнів.Створення атмосфери довіри міжучителем і учнем, позитивного ставлення, відвертості, підтримки та оптимізму,
що заражає інших, наявність прикладу креативної поведінки, достатня свобода
думки учнів - ось умови, що формують творчу особистість у цілому і творчі
здібності зокрема.
 
Sacha19878594Дата: Вівторок, 08.04.2014, 21:43 | Повідомлення # 5
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
С.Л. Рубінштейн наголошував, що «творчість, як і будь-яка інша праця, вимагає від людини певної напруги зусиль, наполегливості в досягненні мети». Застосування креативних методів на уроках сприяє самореалізації учнів, дозволяє кожномупроявити ініціативу, дослідницький підхід. Використання даних методів дозволяють учням розвивати творчу складову мислення, його механізми рефлексій. Розкриваючи зв’язок між інтелектом і креативністю, слідзазначити, щокреативність – це сукупність якостей особистості іособливостей її інтелекту.Існує низка умов,які вчителеві необхідно враховувати,щобстимулювати креативне мислення,а саме:-виділити час та забезпечити можливості для застосуваннякреативного мислення;-дозволити учням вільно розмірковувати;-приймати різноманітні ідеї та думки;-сприяти активному залученню учнів до процесу навчання;-забезпечити для учнів безризикове середовище,вільне віднегативної оцінки;-підтримувати віру у кожного учня в його здатністьпороджувати креативні судження;-цінувати креативні міркування учнів.
 
tarasova-tДата: Четвер, 05.06.2014, 00:26 | Повідомлення # 6
Рядовой
Група: Администраторы
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
 
Форум » Test category » Test forum » Розвиток креативного мислення першокласників засобами інтера (онлайн - спілкування)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz